Miért adjam fel export küldeményeimet eFreight áruként?

Nincs szükség az export árut kísérő okmányszett kinyomtatására és összeállítására!
Kizárólag elektronikusan, e-mail-ben kell gondoskodni a küldemény okmányainak továbbításáról a címzett számára!
Nem kell nyomtatni Főfuvarlevelet, Házifuvarlevelet és Házi manifesztet,
esetleg újranyomtatni változás vagy rontás esetén.

Nem kell vásárolni leporellós fuvarlevél nyomtatványt vagy ASZF-el előrenyomtatott A4-es papírt!

Súlyeltérés esetén nem kell új főfuvarlevél szettet nyomtatni!
Az export küldemény leadását követően a Kiszolgáló ügynöknél, ha kiderül, hogy súlyeltéréses a küldemény, nem kell új főfuvarlevél szettet nyomtatni vagy javítani a főfuvarlevelet, és újra kivinni a reptérre az új főfuvarlevél szettet!
A visszakapott betárolási státuszüzenet (FSU/RCS) tartalmazza a mérlegelt súlyt, amelyre lejavítva az okmány súlyát újra lehet küldeni a főfuvarlevél adatokat minden szereplő számára. Ennek segítségével a légitársaságokkal a küldemények tényleges súlya alapján történhet minden esetben az elszámolás.


Nem kell kivinni vagy futárral kiküldeni a reptérre az okmányokat!

Az árut beszállító cég számára el lehet küldeni e-mail-ben az Átvételi Elismervényt, Biztonsági nyilatkozatot és a Vonalkódos címkéket, akik kinyomtatják és ezzel leadják az árut a Kiszolgáló ügynöknél, így teljes körűen az irodából intézhető minden.
Nem kell külön sorban állni sem a Kiszolgáló ügynöknél leadni az okmány szettet!

Alacsonyabb FWB és FHL adat ellenőrzési díj kerül kiterhelésre a Légitársaságok és a Kiszolgáló ügynökök által!
A fő (FWB) - és házifuvarlevél (FHL) adatok elektronikus továbbításának köszönhetően a légitársaság és a Kiszolgáló ügynök is az alacsonyabb okmány adat ellenőrzési díjat terheli ki!

Nincs szükség az okmányok drága irattározására!
Mivel nem kerülnek kinyomtatásra az okmányok, így azok elektronikusan tárolhatóak, nincs szükség a költséges irattározásukra, illetve sokkal könnyebben és gyorsabban visszakereshetőek, mint irattárból.

Későbbi reklamációk esetén könnyen és gyorsan visszakereshető, hogy ki mikor és milyen adatot továbbított és egyértelműen rendezhetőek a vitás kérdések akár hónapokkal a küldemény feladását követően is.
Mivel elektronikusan megkapják az adatokat a Kiszolgáló ügynökök és a Légitársaság, így a manuális rögzítésből származó elírások/hibák elkerülhetőek és a küldemény megfelelően lesz kezelve/fuvarozva/kiadva a teljes útvonalon.
Természetesen nagyon fontos, hogy ehhez megfelelő körültekintéssel kerüljenek rögzítésre a fuvarlevél adatai.
A Budapesti Kiszolgáló ügynökök is sokkal gyorsabban tudják kezelni ezen küldeményeket, így biztosan nem késik le a járatot adminisztrációs hibából.

 

Mivel áruleadásnál a Kiszolgáló ügynök már rendelkezik a főfuvarlevél adataival így gyorsabb az áru leadás is!

 

A reptéri Vámhatóság partneri lépésnek tekinti az eFreight tagságot, az elektronikus adatcserének köszönhetően hiba, tévedés esetén könnyebb bizonyítani, hogy nem szándékos jogsértésről volt szó, így elkerülhetőek a büntetések.
Emellett az elektronikusan kezelt export és import küldemények, könnyebben és gyorsabban átmennek az ellenőrzéseken, mert bármikor egyszerűen visszaellenőrizhetőek, és utólagos probléma esetén az Igazgatóság elfogadja az üzenetek alapján kinyomtatott másolatokat.

A Vámhatóság mellett a többi hatóság (OAI, OKF stb.) is az eFreight rendszerre támaszkodik az ellenőrzésekkel, így a többi hatósági eljárás is egyszerűsödik.

 

A nemzetközi fuvaroztatok is egyre szélesebb körben ismerik az eFreight intézményét és keresik azokat a partnereket, akik már képesek a gyorsabb és pontosabb elektronikus ügyintézésre, ami komoly versenyelőnyt jelenthet.

Végül természetesen a környezetünket is védjük a kevesebb papír nyomtatásával!:)

 

 

Ha szeretne Ön is csatlakozni az eFreight rendszerhez, kérjük olvassa el a csatlakozás feltételeit!
 
Copyright 2009 (c) CCS Hungary Aircargo Ltd.
H-2724 Újlengyel, József Attila utca 12.
E-mail: sales()ccs.hu